آرشیو آذر ماه 1399

طراحي سايت حرفه اي و سئو در شيراز

پنجشنبه ۰۸ شهریور ۰۳

هزينه ثبت شركت هلدينگ

۴۰ بازديد

هزينه ثبت شركت هلدينگ

شركت هلدينگ يكي از شركت هاي پرطرفدار است و به همين دليل نيز امروزه ثبت شركت هلدينگ بسيار رواج پيدا كرده است، چرا كه ثبت شركت هلدينگ از نظر منافع و سوددهي جايگاه خوبي نسبت به ساير شركت ها دارد. در اين مقاله قصد داريم نحوه ثبت شركت هلدينگ را بررسي كنيم؛ اما اجازه دهيد قبل از اينكه به چگونگي ثبت شركت هلدينگ و مراحل و هزينه هاي آن بپردازيم، كمي بيشتر با شركت هاي هلدينگ آشنا شويم.

شركت هلدينگ شركتي سهامي است كه بيش از 50 درصد سهام شركت هاي مختلف را خريداري كرده و چون داراي بيش ترين ميزان سهم آن شركت هاست مي تواند براي آنها تصميم گيري نموده و عمليات آن ها را كنترل كند، مثلا انتخاب هيات مديره، اعضاي آن و … . شركت هلدينگ به نام هاي ديگري از جمله شركت مادر، شركت اصلي، شركت مالك، شركت كنترل كننده، شركت دارنده و شركت صاحب سهام نيز شناخته مي شود. شركت هلدينگ در مسائل حقوقي كاملا مستقل از شركت هلدينگ است اما از نظر مالي وابسته به شركت مادر مي باشد.

ثبت شركت هلدينگ

در شركت هلدينگ فعاليت خاصي انجام نمي شود و اين شركت ها فقط مالك بخشي از سهام و دارايي هاي شركت هاي زير مجموعه هستند و بر فعاليت ها و عمليات آنها تمركز دارند. شركت هاي هلدينگ در 4 دسته ي زير تقسيم بندي مي شوند:

  1. شركت هلدينگ كه از يك شركت بزرگ تشكيل شده است.
  2. شركت هلدينگ محصولي، كه همه ي شركت هاي زير مجموعه ي آن توليد محصول انجام مي دهند.
  3. شركت هلدينگ زنجيره تامين، كه تمام شركت هاي زير مجموعه ي آن براي يك هدف مشترك فعاليت مي كنند اما نوع فعاليت هر يك با ديگري متفاوت است.
  4. شركت هلدينگ مختلط، كه شركت هاي زير مجموعه ي آن فعاليت هاي مختلفي را انجام مي دهند.

اكنون كه با شركت هلدينگ آشنا شديم، به توضيح شرايط، نحوه، مراحل و هزينه ثبت شركت هلدينگ خواهيم پرداخت.

شرايط ثبت شركت هلدينگ

براي ثبت شركت هلدينگ رعايت شرايط و ضوابط خاصي مورد نياز است. يكي از مهم ترين شرايط ثبت شركت هلدينگ داشتن حداقل سرمايه براي ثبت اين شركت مي باشد كه از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار تعيين شده است. شرايط حداقل سرمايه براي ثبت شركت هلدينگ سهامي خاص 50 ميليارد ريال و براي ثبت شركت هلدينگ سهامي عام 100 ميليارد ريال مي باشد.

شرط مهم ديگر براي ثبت شركت هلدينگ اين است كه در صورت استفاده از پيشوند “هلدينگ” قبل از نام شركت، بايد مجوز مربوطه را از سازمان بورس و اوراق بهادار دريافت نماييد ولي در صورتي كه از اين پيشوند استفاده نكنيد، نيازي به اخذ اين مجوز نيست.

نحوه ثبت شركت هلدينگ

همان طور كه گفتيم براي ثبت شركت هلدينگ در صورت استفاده از پيشوند “هلدينگ” بايد مجوز دريافت نماييد. به اين منظور ابتدا بايد به سايت سازمان بورس و اوراق بهادار به آدرس www.seo.ir مراجعه نموده و دو فرم “تقاضاي صدور مجوز تاسيس شركت مادر” و “پرسشنامه مشخصات داوطلب سمت مدير عاملي يا عضويت در هيات مديره نهاد مالي” را تكميل كنيد. سپس فرم ها را از طريق همين سامانه براي مديريت نظارت بر نهادهاي مالي سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال كنيد.

در صورت تاييد و موافقت اصولي با درخواست شما توسط اين سازمان بايد مدارك اعلام شده را آماده و ارسال نماييد. در صورت تاييد مدارك، سازمان بورس و اوراق بهادار نامه اي با موضوع اجازه ثبت شركت هلدينگ براي اداره ثبت شركت ها صادر كرده كه بايد اين نامه را به همراه ديگر مدارك ثبت شركت هلدينگ و در مهلت تعيين شده به اداره ثبت شركت ها تحويل دهيد. در صورت تاييد مدارك توسط اداره ثبت شركت ها نيز مجوز فعاليت شركت توسط اين اداره صادر مي شود.

مدارك مورد نياز براي ثبت شركت هلدينگ در اداره ثبت شركت ها و موسسات غير تجاري به شرح زير مي باشد:

  • مدارك شناسايي اعضاي هيات مديره
  • گواهي عدم سوءپيشينه كيفري براي نماينده، اعضاي هيات مديره و بازرسين
  • نامه نمايندگي از شعبه مادر
  • آگهي تاسيس شركت مادر

مراحل ثبت شركت هلدينگ

در بخش قبل با نحوه ثبت شركت هلدينگ و مراحل آن آشنا شديم. در اين بخش نيز خلاصه اي از اين مراحل را مطالعه مي كنيد:

  1. مراجعه به سامانه www.seo.ir
  2. تكميل فرم “تقاضاي صدور مجوز تاسيس شركت مادر”
  3. تكميل فرم “پرسشنامه مشخصات داوطلب سمت مدير عاملي يا عضويت در هيات مديره نهاد مالي”
  4. ارسال فرم ها براي بخش مديريت نظارت بر نهادهاي مالي سازمان بورس و اوراق بهادار
  5. بررسي فرم ها توسط مديريت نظارت بر نهادهاي مالي سازمان بورس و اوراق بهادار
  6. دريافت موافقت اصولي با ثبت شركت هلدينگ
  7. تكميل و ارسال مدارك اعلام شده در مهلت مقرر
  8. بررسي مدارك و صدور نامه مجوز ثبت شركت هلدينگ
  9. ثبت شركت در اداره ثبت شركت ها و ارائه ي نامه و مدارك در مهلت مقرر
  10. صدور مجوز فعاليت شركت در صورت تاييد مدارك

براي بررسي هزينه ثبت شركت هلدينگ مي توانيد از سامانه هوشمند هوبا استفاده نموده و قيمت دقيق آن را در سريع ترين زمان ممكن برآورد نماييد. به اين منظور به بخش خدمات سايت هوبا مراجعه نموده و با انتخاب گزينه هاي مورد نظر، هزينه نهايي ثبت شركت هلدينگ در هوبا را مشاهده كنيد.

هوبا

استعلام آنلاين قيمت قطعي و نهايي پيش از سفارش كار


اساسنامه شركت بازرگاني

۴۲ بازديد

اساسنامه شركت بازرگاني

نمونه اساسنامه شركت بازرگاني آورده شده است:

فصل اول
ماده 1-نام شركت : …………………..
ماده 2 – اهداف شركت : ………………………………..
ماده 3 –موضوع فعاليت : ………………………………
ماده 4 – حوزه عمليات شركت: كشور ايران
ماده 5 – مدت شركت از تاريخ ثبت تا مدت نامحدود است .
ماده 6 – مركز اصلي عمليات شركت : كشور ايران
ماده 7 – سرمايه اوليه شركت :………………………..
ماده 8 – سهم اعضاء در تامين سرمايه شركت برابر است .
ماده 9 – سهام شركت با نام و غير قابل تقسيم است . و انتقال آن به اعضاء يا متقاضيان عضويت (واجد شرايط ) جديد با موافقت هيات مديره و با رعايت سقف موضوع ماده 8 مجاز است.

 

فصل دوم (مقررات مربوط به عضويت)
ماده 10 – عضويت در شركت براي كليه واجدين شرايط اعم از اشخاص حقيقي و حقوقي با تصويب مجمع عمومي عادي آزاد است .
الف : شرايط عمومي :
1.تابعيت جمهوري اسلامي ايران باشد .

.2 عدم ممنوعيت قانوني و حجر
.3 عدم عضويت همزمان در شركت مشابه .
ب – شرايط اختصاصي :
1.اعضا ساكن استان …………..، شهرستان هاي …………… باشد .
2. احراز شرايط هر متقاضي به عهده مجمع عمومي عادي است . و هيچگونه تبعيض يا محدوديتي براي عضويت واجدين شرايط نبايد وجود داشته باشد . مگر به سبب عدم كفايت امكانات و ظرفيت هاي شركت ، هيات مديره مكلف است در مواردي كه متقاضيان فاقد هر يك از شرايط مذكور باشند درخواست عضويت آنها را رد كند .
ماده 11 – مسئوليت مالي اعضاء در شركت محدود به ميزان سهم آنان است .
ماده 12 – كليه اعضاء مكلفند به وظايف و مسئوليت هايي كه در حدود قوانين و مقررات قيد شده در اساسنامه عمل كنند .
ماده 13 –شركت مي تواند توسط هيات مديره طلب خود را از عضو با اخطار كتبي مطالبه نمايد و در صورت وصول نشدن طلب و سپري شدن 30 روز از تاريخ اخطار نامه از كل مطالبات وي ازشركت و در صورت عدم تكافو از بهاي سهام وي برداشت كند . و هر گاه مبالغ مذكور كفايت نكند شركت براي وصول مازاد طلب خود به بدهكار مراجعه خواهد كرد .
ماده 14 – خروج عضو از شركت از تاريخ تشكيل شركت تا 3 سال بعد ممنوع مي باشد . واگر عضوي مايل به خروج ازشركت باشد هيچ سودي به آورده او تعلق نمي گيرد و فقط آورده خود را بعد از 3 سال مي گيرد .
تبصره : در صورتي كه خروج عضو موجب ضرري براي شركت باشد وي ملزم به جبران آن است .
ماده 15 – در موارد ذيل عضو ازشركت اخراج مي شود :
.1از دست دادن هريك از شرايط عمومي يا اختصاصي عضويت مقرر در اين اساسنامه به استناد گزارش مكتوب هيات مديره .
2 .عدم رعايت مقررات اساسنامه و ساير تعهدات قانوني پس از دو اخطار كتبي توسط هيات مديره به فاصله 15 روز و گذشتن 15 روز از تاريخ اخطار دوم .
.3 ارتكاب اعمالي كه موجب زيان مادي شركت شود و وي نتواند ظرف مدت يك سال آن را جبران نمايد. يا انجام اعمالي كه به حيثيت و اعتبار شركت لطمه وارد كند يا با شركت ،رقابتي ناسالم نمايد .
تبصره 1 : تشخيص موارد فوق بنا به پيشنهاد هر يك از هيات مديره يا بازرس و تصويب در مجمع عمومي عادي خواهد بود .
تبصره 2: در صورت اخراج عضو ، با تصويب مجمع عمومي ، تمامي آورده با محاسبه سود و بدهي عضو بر اساس تاريخ اخراج وي بعد از 3 سال از تاسيس شركت به او داده خواهد شد .
ماده 16 – در صورت لغو عضويت به سبب فوت ،انحلال ، ارزش سهام عضو بر اساس آورده او محاسبه و پس از منظور نمودن ساير حقوق و مطالبات وي به ديون شركت تبديل مي شود و پس از كسر بدهي وي به شركت به او يا ورثه اش ظرف مدت 3 ماه پرداخت و تسويه حساب خواهد شد .
تبصره : ورثه نمي تواند تقاضا نمايد كه سهم عضو متوفي از عين اموال شركت پرداخت شود .
ماده 17 – در صورت فوت عضو ، ورثه وي واجد شرايط عضويت باشدعضوشركت شناخته مي شود . و در صورت تعدد بايستي ما به التفاوت افزايش سهم ناشي از تعدد خود را به شركت بپردازند .اما اگر كتبا اعلام نمايند كه مايل به عضويت در شركت نيستند ويا هيچكدام واجد شرايط نباشند عضويت آنها لغو مي گردد .
تبصره : اگر تعداد ورثه بيش از ظرفيت شركت باشد يك يا چند نفر تعداد مورد نياز با توافق ساير وارث و به تشخيص مجمع عمومي عضو شركت شناخته مي شوند .


فصل سوم (اركان شركت)
ماده 18 – اركان شركت عبارتست از:
1.مجمع عمومي 2. هيات مديره 3. بازرس /بازرسان
ماده 19 – مجامع عمومي شركت به دو صورت تشكيل مي گردد . مجمع عمومي عادي ، مجمع عمومي فوق العاده
2-هيات مديره
ماده 20 – هيات مديره مركب از 3 نفر عضو اصلي و 2 نفر عضو علي البدل مي باشد . كه از ميان اعضاء براي مدت سه سال با راي مخفي و اكثريت نسبي آرا انتخاب مي شوند . حائزين اكثريت بعد از اعضاء اصلي به ترتيب علي البدل شناخته مي شوند و انتخاب مجدد هر يك از اعضاء اصلي و علي البدل بلا مانع است . (تعداد اعضاي اصلي هيات مديره 3 نفر بوده و تا يك سوم اعضاي اصلي ، اعضاي علي البدل خواهد بود.)
تبصره 1 : هيات مديره در اولين جلسه از ميان خود يك نفر را بعنوان رئيس هيات مديره ، يك نفر را بعنوان نائب رئيس و يك نفر را بعنوان منشي انتخاب مي كند .
تبصره 2 : در صورت استعفاء ، فوت ، ممنوعيت قانوني و يا غيبت غير موجه مكرر هر يك از اعضاي اصلي هيات مديره يكي از اعضاء علي البدل به ترتيب آرا ء بيشتري براي بقيه مدت مقرر به جانشيني وي در جلسات هيات مديره شركت مي نمايد .
تبصره 3 : در صورت استعفاي دسته جمعي و قبول آن توسط مجمع عمومي فوق العاده ، مجمع عمومي عادي بنا به دعوت هيات مديره مستعفي براي انتخاب هيات مديره جديد تشكيل خواهد شد .
ماده 21 – پس از انقضاي مدت ماموريت هيات مديره در صورتيكه هيات مديره جديد انتخاب نشده باشد هيات مديره موجود تا انتخاب هيات مديره جديد كماكان به وظايف خود در شركت ادامه داده و مسئوليت اداره شركت را بر عهده خواهد داشت .
ماده 22 – هيات مديره مكلف است جهت مديريت شركت و اجراي تصميمات مجامع عمومي و هيات مديره فرد واجد شرايطي را از بين اعضاء يا خارج ازشركت براي مدت دو سال بعنوان مدير عامل شركت انتخاب كند كه زير نظر هيات مديره انجام وظيفه نمايد . تصميمات هيات مديره در دفتري به نام دفتر صورتجلسات هيات مديره ثبت مي گردد و به امضاي اعضاي حاضر در جلسه مي رسد .
تبصره : جلسه فوق العاده هيات مديره با دعوت كتبي رئيس يا نائب رئيس هيات مديره يا مدير عامل و در صورت عدم دعوت كتبي آنان با دعوت كتبي اكثريت اعضاي هيات مديره تشكيل مي گردد .
ماده 23 – هيت مديره جز در مواردي كه به موجب اساسنامه اتخاذ تصميم درباره آنها در صلاحيت مجامع عمومي قرار داده شده ، در ساير موارد و براي تحقق اهداف ، موضوع و عمليات شركت با رعايت قوانين و اختيارات لازم جهت اداره امورشركت بوده و منجمله عهده دار وظايف زير است :
1.دعوت مجمع عمومي (عادي – فوق العاده)
.2 اجراي اساسنامه و تصميمات مجامع عمومي و ساير مقررات مربوط .
.3 نصب و عزل و قبول استعفاي مدير عامل و نظارت بر عمليات وي و پيشنهاد حدود وظايف و اختيارات و ميزان حقوق و مزاياي مدير عامل به مجمع عمومي .
.4 قبول درخواست عضويت و اخذ تصميم نسبت به انتقال سهام اعضاء به يكديگر و دريافت استعفاي هريك از اعضاي هيات مديره .
.5 تهيه و تنظيم طرح ها و برنامه ها و بودجه و ساير پيشنهادات و ارائه به مجمع عمومي جهت اتخاذ تصميم .
.6 تعيين نماينده از بين اعضاي شركت براي حضور در جلسات مجامع عمومي شركت هاو اتحاديه هايي كه شركت در آنها مشاركت دارد .
ماده 24 – هيات مديره نماينده قانوني شركت است و مي تواند مستقيما و با وكالت با حق توكيل اين نمايندگي را در دادگاهها و مراجع قانوني و ساير سازمان ها اعمال كند .
• مسوليت هيات مديره در مقابل شركت مسئوليت وكيل در مقابل موكل است .
ماده 25 – هيات مديره وظايف خود را به صورت جمعي انجام مي دهد و هيچ يك از اعضاي هيات مديره حق ندارد از اختيارات هيات منفردا استفاده كند مگر در موارد خاص كه وكالت يا نمايندگي كتبي از طرف هيات مديره داشته باشد .هيات مديره مي تواند قسمتي از اختيارات خود را با اكثريت دو سوم آرا به مدير عامل تفويض كند .
ماده 26 – هيچ يك از اعضاي هيات مديره يا بازرسان يا مدير عامل شركت نمي تواند سمت بازرسي يا مديريت عاملي و يا عضو هيات مديره شركت ديگري را با موضوع و فعاليت مشابه قبول كند .
ماده 27 – نخستين هيات مديره شركت موظف است بعد از تصويب درمجمع عمومي عادي براي ثبت شركت در مراجع ذيصلاح اقدام كند .
ماده 28 – داوطلبان عضويت در هيات مديره و بازرسي و يا مديريت عامل شركت بايد واجد شرايط زير باشند
1.تابعيت جمهوري اسلامي ايران
2.ايمان و تعهد عملي به اسلام
.3 دارا بودن اطلاعات يا تجربه لازم براي انجام وظايف متناسب با آن شركت.
4.عدم ممنوعيت قانوني و حجر
.5 عدم عضويت در گروه هاي محارب و عدم ارتكاب جرائم بر ضد امنيت و جعل اسناد .
.6 عدم سابقه محكوميت ارتشاء ، اختلاس ، كلاهبرداري ، خيانت در امانت ، تدليس ، تصرف غير قانوني در اموال دولتي و ورشكستگي به تقصير .
* بازرسي
ماده 29 – مجمع عمومي عادي 1 نفر از اشخاص حقيقي يا حقوقي را براي مدت يك سال مالي بعنوان بازرس انتخاب مي كند .انتخاب مجدد آنان بلامانع است . (تعداد بازرسان بايد فرد باشد مثلا يك يا سه نفر)
ماده 30 – در صورتيكه هر يك از بازرسان تشخيص دهد كه هيات مديره و يا مدير عامل در انجام وظايف محوله مرتكب تخلفي شده و به تذكرات ترتيب اثر نمي دهند ، مكلف است از هيات مديره تقاضاي برگزاري مجمع عمومي فوق العاده براي رسيدگي به گزارش خود را بنمايد .


فصل چهارم (مقررات مالي)
ماده 31 – ابتداي سال مالي شركت اول تير ماه و انتهاي آن آخر خرداد ماه همان سال خواهد بود .
ماده 32 – هيات مديره موظف است نسخه اي از گزارش ها ، صورت هاي مالي را تا پايان دوره از قبيل : تراز نامه و حساب هاي عملكرد و سود وزيان ، پيشنهاد نحوه تقسيم سود خالص و بودجه ي پيشنهادي سال بعد را پس از آماده شدن حداكثر تا 30 روز قبل از تشكيل جلسه ي مجمع عمومي عادي سالانه براي رسيدگي به بازرس /بازرسان تسليم نموده و علاوه بر آن هر سه ماه يكبار تراز آزمايشي حسابهاي شركت را همراه با تجزيه و تحليل فعاليت سه ماهه شركت در اختيار بازرس /بازرسان قرار دهد .
ماده 33 – در تهيه و تنظيم اسناد حسابداري و دفاتر قانوني و صورت هاي مالي رعايت اصول و موازين روشهاي متداول و قابل قبول و قوانين و مقررات جاري الزامي است .
ماده 34 – افتتاح هر نوع حساب نزد بانك ها و ساير موسسات اعتباري پس از تصويب هيات مديره با امضاهاي مجاز معرفي شده از طرف هيات مديره امكانپذير خواهد بود .
ماده 35 – سود خالص شركت در هر سال مالي به ترتيب زير تقسيم مي شود .
1.در سال اول تا سوم مالي سود خالص شركت به سرمايه شركت اضافه مي شود . و از سال سوم به بعد حداقل پانزده درصد به بالا با تصويب مجمع عمومي عادي به عنوان ذخيره قانوني منظور مي شود .
.2حداكثر پانزده درصد از سود خالص بعنوان اندوخته احتياطي به پيشنهاد هيات مديره و تصويب مجمع عمومي عادي به حساب مربوطه منظور مي گردد و نحوه مصرف آن با تصويب مجمع عمومي عادي است .
.3 درصدي از سود جهت پاداش به اعضاء ، كاركنان ، مديران و بازرسان به پيشنهاد هيات مديره و تصويب مجمع عمومي عادي تخصيص داده مي شود .
.4 پس از وضع وجوه فوق باقيمانده سود خالص به نسبت سهام تقسيم مي گردد.
تبصره : شركت مي تواند با تصويب مجمع عمومي عادي تا حداكثر يك دوم ذخيره قانوني را جهت افزايش سرمايه خود بكار ببرد.استفاده مجدد از باقيمانده آن جهت افزايش سرمايه با تصويب مجمع عمومي عادي مجاز است .
فصل پنجم (مقررات مختلف)
ماده 36 – انحلال ، ادغام يا تغيير موادي از اساسنامه شركت كه مغاير شروط و قرارداد هاي منعقده با منابع تامين كننده اعتبار و كمك مالي و امكانات مختلف و سرمايه گذاري و مشاركت باشد موكول به موافقت مجمع عمومي عادي خواهد بود .
ماده 37 – در صورتي كه مجمع عمومي فوق العاده تغييري از مواد اساسنامه را تصويب كند در صورت انطباق با قانون شركت معتبر خواهد بود .
اين اساسنامه در 37 ماده و 10 تبصره و در مجمع عمومي عادي مورخه ………….. به تصويب رسيد و آنچه در آن پيش بيني نشده تابع قانون جاري اقتصاد جمهوري اسلامي ايران مي باشد .

امضاء موسسين


هوباثبت

۳۶ بازديد

هوباثبت

 

ثبت شركت ، برند ، لوگو ، علامت تجاري

با نمايش قطعي قيمت (و سه روز ضمانت استرداد وجه براي سفارش آنلاين)
دانلود اپليكيشن هوبا و مزاياي آن
پرونده‌ها در دسـترس، پيشرفت كار در ديـدرس
سامانه هوشمندِ روزآمد و سرآمد هوبا، هرگونه ابهامي را كه در روند خدمات و هزينه‌هاي ثبتي‌ هست، برطرف كرده است. اين سامانه هوشمند هم از طريق سايت و هم از طريق اپليكيشن در دسترس شماست. دانلود اپليكيشن راحت هوبا، پيگيري و مشاهده روند كار را هرچه راحت‌تر مي‌كند.

خودرو بر در تهران

۳۶ بازديد

خودرو بر در تهران

 

 

شركت خودرو بر در تهران پيشگامان رخش پارسيان با با سابقه اي طولاني و با دارا بودن كادر حرفه اي و مجرب در زمينه حمل و جابجايي انواع خودرو و خودرو بر در تهران و ساير استان ها فعاليت دارد. شركت پيشگامان رخش پارسيان، خودرو بر در تهران ، مفتخر است كه با تيم حرفه اي خود به خدمت رساني به هموطنان عزيز در تمام نقاط كشور با كيفيت و قيمت مناسب همت گمارده است.

 

خودرو بر در تهران

 

خودرو بر تهران

شركت خودرو بر تهران پيشگامان رخش پارسيان تمام خدمات خود را براي اطمينان خاطر مشتريان خود به صورت قانوني و همراه با بيمه و بارنامه رسمي به انجام مي رساند. بيمه يكي از مسائل مهم براي شركت هاي خودرو بر در تهران مي باشد. بيمه مي تواند خسارات احتمالي ناشي از تصادف ، آتش سوزي ، وازگون شدن و ... را براي خودرو بر در تهران پوشش داده و جبران نمايد. بارنامه رسمي نيز به منظور درج اطلاعاتي از قبيل اطلاعات مالي ، اطلاعات راننده ، اطلاعات كاميون ، اطلاعات فرستنده و گيرنده و هزينه ها تنظيم مي گردد.

 

انواع خودرو بر در تهران

خودرو بر در تهران از نظر ظرفيت به دو نوع تقسيم بندي مي شود كه عبارتند از خودرو بر تكي و تريلي خودرو بر. خودرو بر تكي كوچك است و ظرفيت كمي دارد و مناسب براي حمل يك خودرو به صورت تكي بوده در حالي كه تريلي خودرو بر بزرگ تر از خودرو بر تكي مي باشد و ظرفيت آن نيز بيشتر و در نتيجه مناسب براي حمل چندين خودرو است. تريلي خودرو بر در تهران نيز خود به دو نوع 6 تايي و 8 تايي موجود مي باشد.

 

هزينه خودرو بر در تهران

شركت خودرو بر در تهران پيشگامان رخش پارسيان، با دارار بودن انواع خودرو بر ها خدمات خودرو بر در تهران را چه به صورت تكي و چه به صورت چندتايي در سريع ترين زمان ممكن به انجام خواهد رساند.

 

 

شماره خودرو بر در تهران

براي حمل خودروي خود با بهترين خودرو بر در تهران با ما تماس بگيريد.

 

۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

امداد خودرو در تهران

۴۳ بازديد

امداد خودرو در تهران

 

 

تصور كنيد در جاده و يا هر جاي ديگري در حال رانندگي هستيد و دچار تصادف يا نقص فني خودرو مي شويد. چه تصادف كوچك باشد و چه بزرگ ممكن است خودتان به تنهايي نتوانيد مشكل را حل كنيد و يا خودرو اصلا ديگر قادر به ادامه ي حركت نباشد. در اين هنگام است كه بايد با امداد خودرو در تهران تماس بگيريد و از خدمات آن استفاده كنيد.

 

امداد خودرو سيار در تهران

اگر در هر ساعت از شبانه روز كه اين اتفاق براي شما بيفتد؛ با شركت پيشگامان رخش پارسيان تماس بگيريد؛ در سريع ترين زمان ممكن خود را به محل شما رسانده و اقدامات امداد خودرو در تهران را به صورت سيار و با بالاترين كيفيت و كم ترين قيمت به شما عزيزان ارائه خواهد كرد.

 

امداد خودرو در تهران

 

امداد خودرو تهران

شركت پيشگامان رخش پارسيان سابقه اي طولاني در زمينه امداد خودرو تهران داشته و در بين مشتريان خود بسيار خوشنام است. از عمده ويژگي هاي شركت پيشگامان رخش پارسيان كه مشتريان خود را راضي و وفادار به خود نگه داشته مي توان به سرعت بالا، كيفيت مناسب، قيمت پايين، مشاوره رايگان، مشتري مداري و امداد خودرو در تهران به صورت شبانه روزي و ... اشاره كرد.

 

خدمات امداد خودرو در تهران

خدمات امداد خودرو در تهران در شركت پيشگامان رخش پارسيان شامل موارد زير مي گردد كه در محل انجام شده و در صورت برطرف نشدن مشكل به تعميرگاه منتقل مي شود :

باتري به باتري

پنچرگيري

تعويض لاستيك

تعويض ديسك و صفحه كلاج

بنزين و گاز رساني

تعويض سيم كلاج

تعويض سيم گاز

تعمير و تعويض پمپ بنزين

و بسياري موارد ديگر كه با تضمين كم ترين قيمت و بالاترين كيفيت به مشتريان عزيز ارائه مي گردد.

 

امداد خودرو سراسري

شركت پيشگامان رخش پارسيان امداد خودرو سراسري مي باشد كه هم در تمام نقاط كشور و هم در تمام نقاط تهران شعبه داشته و خدمات امداد خودرو در تهران و ساير شهرها را ارائه مي كند.

 

امداد خودرو شبانه روزي در تهران

همانطور كه در بخش قبل توضيح داديم؛ شركت پيشگامان رخش پارسيان خدمات امداد خودرو را در تمام نقاط شهر تهران و به صورت شبانه روزي انجام مي دهد. بنابراين از هر نقطه ي تهرانو در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد با ما تماس بگيريد. ما در اسرع وقت به كمك شما مي شتابيم.

 

شماره امداد خودرو در تهران

براي بهره مندي از خدمات امداد خودرو در تهران توسط شركت پيشگامان رخش پارسيان با شماره هاي زير در تماس باشيد.

 

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

 

حمل خودرو در تهران

۴۰ بازديد

حمل خودرو در تهران

 

خودروي خود را بدون واسطه و كم ترين هزينه حمل به ما بسپاريد

 

۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

شركت پيشگامان رخش پارسيان آماده خدمت رساني به هموطنان عزيز مي باشد :

تمام خدمات حمل و نقل خودرو در سطح كشور

حمل خودرو در سراسر ايران با تريلي و خودرو بر

كادر مجرب و سابقه درخشان

با بهترين تجهيزات از جمله خودرو بر و يدك كش در سطح شهرها

بهترين وكيل شيراز

۳۹ بازديد

بهترين وكيل شيراز

 

در كلاهبرداري، خيانت در امانت، دعاوي موجر و مستاجرو تخليه، حق كسب و پيشه -پيش فروش ساختمان، جعل و استفاده از سند مجعول، طلاق از سوي مرد بدون دادن مهريه (موارد خاص)، دهها روش طلاق از سوي زن، طلاق توافقي -فريب در ازدواج، مهريه/نفقه/اجرات المثل/حضانت، دعاوي زمين -اصلاحات ارضي، انواع قتل/ادم ربايي/اسيدپاشي/اسلحه و مخدر، اختلاس، ارتشا، فروش مال غير، انحصار وراثت، دعاوي شهرداري، مصادره اموال، دعاوي بانكي، جرايم پزشكي، سقط جنين غيرقانوني، پولشويي، تهديد، اخاذي، جرايم رايانه اي، ربا و اموال نامشروع، موارد منافي عنف، رابطه نامشروع، سرقت، علامت تجاري، قاچاق، نزاع دسته جمعي، مزاحمت تلفني، شرب خمر، مطالبه طلب، دعاوي وقف و دهها مورد حقوقي و كيفري ديگر ...


وكيل شيراز

۳۹ بازديد

وكيل شيراز


اينجانب حامد اسكندري وكيل پايه يك دادگستري در شيراز مشكل مراجعين را كامل بررسي كرده و در صورتي كه به هيچ وجه انجام وكالت و پيروزي وجود نداشته باشد، از گرفتن پرونده صرف نظر نموده و از اتلاف وقت و هزينه ي مراجعين پيشگيري مي كند و با اين تبصره حسن نيت خود را ثابت نموده است.

وكيل تضميني شيراز

۴۴ بازديد

وكيل تضميني شيراز

 

حامد اسكندري وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي در شيراز، دانش آموخته ي گرايش حقوق خصوصي در ارشد آماده براي ارائه خدمات وكالت و مشاوره در انواع دعاوي حقوقي، كيفري، خانوادگي، ثبتي، بيمه، تجاري، تعزيرات، اداره كار، شهرداري و امور گمركي همچنين انجام تخصصي امور قراردادها و شركت ها با تكيه بر اطلاعات علمي و تعهد كاري مي باشد.